Registrácia
Odpoveď |
|
Autor | Znenie príspevku | ||
---|---|---|---|
smolinský jozef
|
Neprišlo mi heslo. Pri novom pokuse píše, že už je mail používaný
|
||
WebJET Cloud podpora
|
Dobry den,
podla stavu servera bol uvitaci email zaslany, vidim ze ste si nechali zaslat aj zabudnute heslo. Skontrolujte si prosim na sluzbe atlas.sk spam schranku, ci nahodou email neskoncil tam.
|
||
Marcin
|
na atlas.sk nic nechodi.atlas je pripeceny mail kde nechodia automaticky generovane maily.doporucujem prehlasit na centrum alebo gmail,tak to chodi bez problemov
|
||
Tibor
|
Neprišlo mi heslo skúšal som aj zaslať email pre zabudnuté heslo no taktiež mi to vôbec neprišlo.
|
||
WebJET Cloud podpora
|
Dobry den,
vase heslo sme vam poslali emailom, skontrolujte si pripadne aj schranku nevyziadanej posty.
|
||
Tibor
|
WebJET Cloud podpora wrote: Áno už mi to prišlo ďakujem :)
|
Odpoveď |
|