zmena domeny
Odpoveď |
|
Autor | Znenie príspevku | ||
---|---|---|---|
skb
|
dobry vecer, chcela by som sa opytat na zmenu domeny. zakupila som si vlastnu .sk, ale nie je mi uplne jasne ako ju zaktivovat. ako sa restartujem dns? |
||
WebJET Cloud podpora
|
Dobry den,
nenapisali ste adresu vasej stranky ani to, ci ste domenu kupovali cez WebJET alebo niekde inde. Ak ste domenu kupili cez WebJET vsetko je automaticke. Ak ste domenu kupili inde je potrebne vykonat nasledovne akcie: - prihlaste sa do sekcie Moje stranky na www.webjet.sk - pri vasej stranke je v zltom boxe moznost Pripojit vasu vlastnu domenu, kliknite na tuto moznost a zadajte meno vasej vlastnej domeny - po potvrdeni je potrebne nastavit DNS server, ten mozete nastavit cez nejaky Control panel ktory mate k domene, alebo poziadajte registratora domeny o jeho nastavenie. Instrukcie ako DNS server nastavit sa vam zobrazia po zadani domeny a kliknuti na tlacitko Potvrdit Nasledne po nastaveni DNS zaznamu sa do 2-3 dni vasa stranka prepne na zadanu domenu.
|
||
skb
|
dakujem za odpoved. zatial som si len zaplatila premiovy balik a poziadala som registratora o pomoc. moja stranka je: junier.webjet.sk |
||
skb
|
Domena uz funguje. dakujem za pomoc. Mam ale dalsi problem. Dve polozky menu ( Orech cierny a Pestovanie) sa nedaju otvorit, ani pri editacii, ani na samotnej webstranke. Dakujem |
||
WebJET Cloud podpora
|
Dobry den,
tie 2 stranky sa vam nedaju otvorit z dovodu ze v danom adresari nie je ziadna stranka. Kliknite na Polozky menu->Upravit polozky menu a kliknite na ikonu kolieska vedla tychto adresarov a potom na Vytvor novu web stranku. V danom adresari sa vam vytvori web stranka a potom na nu pojde aj v menu kliknut.
|
||
skb
|
Dobry vecer, ja uz mam tie adresare vytvorene a kazda obsahuje niekolko poloziek. problem je v tom, ze ked stranku otvorym, tak menu "polozky menu" a "upravit" su stale rozvinute a prekryvaju moje dva adresare. Dufam, ze to dava zmysel... Dalsia chyba je, ze ked otvorym stranku cez prehliadac, tak sa nezobrazi samotna stranka, ale vasa stranka aj s editovanim a zase su tam permanentne rozvinute "polozky menu" a "upravit". A nakoniec, je mozne zobrazenie stranky v telephone v nejakom normalnom formate? zatial sa to zobrazuje vsetko rozhadzane. Dakujem |
||
WebJET Cloud podpora
|
Dobry den,
podla udajov sme zistili ze pouzivate prehliadac Internet Exploret v ktorom sa vyskytovala chyba pri zobrazeni uvodnej stranky, tu sme opravili, uz by sa vam nemalo zobrazovat rozvinute menu "polozky menu" a "upravit". Ak chcete zobrazit stranku bez editacnych moznosti odhlaste sa kliknutim vpravo hore na ikonu Odhlasit. Upravili sme vam zobrazenie na mobile aby nebolo responzivne a vyzeralo rovnako ako pri zobrazeni na pocitaci.
|
||
skb
|
Dakujem za odpovede. Ale aj napriek odhlaseniu, sa editacna forma zobrazuje na mobile. V google chrome stale chybaju niektore fotky a predna strana stranky na po ulozeni uprav zobrazuje inac, ako ked ju upravujem. Dlzka riadkov je zmenena. Dakujem |
||
WebJET Cloud podpora
|
Dobry den,
preverivali sme situaciu a nenasli sme ziaden dovod pre zobrazovanie menu prihlaseneho pouzivatela po odhlaseni. Vyzera to ako keby si vas telefon pamatal nejaku staru verziu. Co sa tyka dlzky riadkov pri editacii a zobrazeni to vzdy moze byt rozdielne, aj rozne prehliadace mozu text zobrazovat mierne odlisne. Web stranka nie je staticky letak / obrazok, takze je lepsie sa nesnazit mat presne zalomeny text. Navstevnici stranky mozu mat aj nastavene zvacsenie textu a podobne.
|
Odpoveď |
|