Riešenie vašich požiadaviek

Ako pripraviť úspešnú stránku - prvé kroky

A je to tu! Váš nový web je pripravený, teraz je na vás aby ste vybudovali úspešnú web stránku. Snažte sa držať nasledovných odporúčaní pre vytvorenie úspešného webu:

  1. Štruktúra menu - naše dizajny sú pripravené vrátane menu, ak vám ale položky v menu nevyhovujú najskôr sa zamyslite nad tým aké položky potrebujete. Upraviť menu je jednoduché - kliknite na Položky menu -> Upraviť položky menu pre úpravu štruktúry stránok. Ak nejakú položku zmažete nevadí, neskôr si ju môžete pridať.
  2. Texty stránok sú najdôležitejšou časťou pri tvorbe úspešnej stránky. Váš zákazník prišiel na web stránku s nejakým problémom a hľadá text ktorý mu jeho problém pomôže vyriešiť. Zamyslite sa nad otázkami ktoré zákazníkovi prebiehajú hlavou a do textu zakomponujte vhodné odpovede.
  3. Správne nadpisy sú dôležité pre zachytenie očnej pozornosti. Text rozdeľte na vhodné celky a každému dajte výstižný nadpis. Nadpis má riešiť zákazníkov problém pre získanie jeho pozornosti.
    Príklad nesprávneho nadpisu: "Vitajte na našej stránke" - nadpis nehovorí nič o tom čo zákazníkovi ponúkame
    Správny nadpis: "Stavebné práce v Žiline - od bytových jadier po hrubú stavbu" - z nadpisu je jasné čo daná firma robí a čo je dôležité aj kde (v Žiline)
  4. Úvodná stránka je najdôležitejšia. Texty a nadpisy musia presne zodpovedať otázkam ktoré prebiehajú v hlave vášho zákazníka. Je dôležité aby úvodná stránka obsahovala nadpisy a vhodné texty ktoré budú zákazníci vyhľadávať cez Google. Ak ponúkate Ubytovanie v Bytči a vaši zákazníci do Google dávajú výraz "lacné ubytovanie bytča" a u vás na úvodnej stránke sa takýto výraz nenachádza v nadpise a ani v texte, tak vašu stránku Google nezaradí do výsledkov vyhľadávania pre tento výraz. Zamyslite sa čo vaši zákazníci do Google asi zadávajú a upravte nadpisy a texty na stránke tak, aby takéto výrazy stránka obsahovala (a to platí nielen o úvodnej stránke). Pre vyhľadávače je dôležité aby úvodná stránka obsahovala viac textu, aby z neho pochopili o čom stránka je. Nebojte sa na úvodnú stránku dať informácie ktoré máte aj na iných častiach. Dajte nadpis, krátky odstavec texty a linku na podstánku kde zákazník nájde viac informácií.
  5. Kontaktné údaje upravte na vaše. Nezabudnite na tie, ktoré sú zvyčajne v pätičke stránky, tie upravíte kliknutím na menu položku Upraviť -> Pätičku. Otvorí sa vám nové okno s editorom textu v pätičke. Výhodné je mať kontaktné údaje personalizované - uviesť aj meno a fotografiu osoby ktorej sa dovoláte. Návštevník tak nebude volať anonymnej firme ale konkrétnej osobe.
  6. Referencie - ak ponúkate produkty alebo služby vytvorte sekciu Referencie do ktorej pridáte referencie od vašich zákazníkov. Odporúčame vám niektoré vybrané napísať aj na úvodnú stránku. Ak sa jedná o zákazkový produkt je vhodné k referencii priložiť aj fotografie a popis výsledného diela.
  7. Výzva k akcii je jeden z najdôležitejších prvkov na stránke. Má prinútiť zákazníka kontaktovať vás. Text ktorým popisujete zákazníkov problém ukončite vytvorenou linkou na kontaktné údaje a textom KONTAKTUJTE NÁS alebo iným vhodným k danej akcii. Zákazníci radi dostanú niečo zadarmo, môžete ich motivovať že im poskytnete určitý návod zadarmo po vyplnení kontaktného formulára, napr. predajca farieb môže ponúkať návod na výber vhodnej farby a štetca pre maľovanie izieb (ktorý mimochodom zdarma získal od výrobcu farieb). Zákazník získa výhodu zdarma, pomôže mu to v rozhodovaní a získate jeho dôveru.
  8. Dizajn stránky - naše dizajny sú pripravené profesionálnym grafikom, môžete upraviť farebnosť a pozadia, robte to ale až ako poslednú časť keď budete mať hotové texty. Samozrejme v dizajne si vymeňte fotografie za vaše, kľudne ale môžete použiť naše ilustračné. Zákazníkovi je ale zvyčajne úplne jedno či je pozadie zelené alebo oranžové.


© 2014 InterWay, a. s. Všetky práva vyhradené. Stránka bola vygenerovaná redakčným systémom WebJET.