Riešenie vašich požiadaviek

Premium ucet

Odpoveď
Počet príspevkov: 2,   zobrazené:  1 - 2
Predchádzajúca téma :: Nasledujúca téma  
Autor Znenie príspevku
Lucia
Dátum: 17.04.2017 08:43    Predmet: Premium ucet citovať
Dobrý deň, 

včera mi prišiel mail, že nemám uhradenú platbu za premium účet a že strána sa môže zrušiť. Ja som však platbu uhrádzala 11. apríla bankovým prevodom a vložila som tam aj všetky potrebné údaje, do poznámky som navyše napísala názov stránky . Prosím Vás, kde je problém ?


S pozdravom

Lucia 
WebJET Cloud
Dátum: 19.04.2017 08:02    Predmet: Premium ucet citovať
Dobry den,

zatial nam vasa platba neprisla, zadali ste spravne hodnotu pola Referencia platitela (Payment Reference)? Poslite nam pripadne fotku platobneho prikazu banky na email info@webjet.eu, dame platbu preverit.
Odpoveď
Počet príspevkov: 2,   zobrazené:  1 - 2


© 2014 InterWay, a. s. Všetky práva vyhradené. Stránka bola vygenerovaná redakčným systémom WebJET.

Požívanie súborov cookies na stránke

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb (Viac informácii na www.webjet.sk/podmienky-pouzitia.html). Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.